
Firma Colmal jest zarządzana bezpośrednio przez właściciela – Jarosława Kolskiego – komunikacja z Klientami, dostawcami i innymi Partnerami biznesowymi (gwarancja sprawnej komunikacji i dotrzymywania słowa, w tym ustaleń i terminów zleceń).

Doradca biznesowy Zbigniew Zajączkowski – praktyk, manager i konsultant w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw zorientowanym na Klienta. Odpowiadał za zakupy czy logistykę w kilku firmach np. Wood-Mizer Industries w Kole (zakupy) a także doradzał średnim i dużym firmom pracując w ramach Andersen Business Consulting, SAP, IBM Business Consulting – praktyczna pomoc w zakresie strategii, modelu działania, komunikacji, planowania i logistyki.
Przewagi COLMAL
Doceniamy pracowników
Jesteśmy zorientowani na pracę zespołową i rozwijamy potencjał / talenty pracowników oraz własny potencjał.
Rzetelny i przewidywalny partner
Łańcuch dostaw jest tak silny, jak jego najsłabsze ogniwo – rozumiemy naszą rolę i wspieramy naszych Klientów w realizacji ich planów (m.in. wyznaczamy daty realizacji na bazie realnych informacji oraz informujemy klientów na temat krytycznych etapów realizacji zlecenia).
Lokalizacja
Centrum kraju – 10 km od autostrady A2 i około 70 km do autostrady A1.
Możliwość ekspresowej realizacji
Za dodatkową opłatą, w razie pilnej potrzeby jesteśmy gotowi zrealizować zlecenie poza godzinami pracy.
Działamy innowacyjnie
Stawiamy na ciągłe usprawnianie procesów oraz modelu działania.
Działamy nieszablonowo
Stosujemy podejście „da się to zrobić”.
Referencje od Klientów
W razie potrzeby okazujemy listy polecające od naszych Klientów.
Testy / Nowe wdrożenia
Jesteśmy gotowi do zainwestowania czasu i energii w testy (wdrożenia nowych produktów) w zamyśle długoterminowej współpracy opartej na zaufaniu i lojalności.
Elastyczność i zwinność
Szybkie wyceny oraz sprawna realizacja zleceń.
Lubimy się uczyć
i robić to, co robimy.